[linux-network] Re: Ynt: Bant Genisligi

From: g01156033@mersin.edu.tr
Date: Tue 08 Oct 2002 - 10:05:48 EEST

Eger ayarlarinizi squid'ten yaparsaniz sadece http üzerinden yaptiginiz downloadlara bandgenisligi kontrolu getirebilirsiniz.
Ancak http protokolü dışındaki protokollerden yani örnek olarak FTP protokolü üzerinden download yapılıyorsa veya
ICQ ile FileTransfer yapılıyorsa squid bantgenişliği sınırlaması yapamaz.

Duydugum kadariyla linuxta kernel'a bir modul eklenerek BandWidth ayarları yapılabiliyormuş. Ancak hiç denemedim.
FreeBSDyi tercih ederseniz yardımcı olabilirim.

07 Oct 2002 22:54 EEST tarihinde yazmışsınız: