[linux-network] Re: iptables postrouting prerouting

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 02 Oct 2002 - 18:02:31 EEST

Selam
Sanırım anlatamadım.

yazmıştım sizin bu kurala uyan paketleriniz 3128 e yönlendirme kuralına
uğramayacaktır. Direkt olarak prerouting i geçecek ve postroutingde
yaptığınız MASQ veya SNAT ile dışarı çıkacaktır.

Tekrar söylüyorum Başta yazdığınız bu satır sayesinde 1.2.3.4:80 e giden
paketler 1. kurala uyduğundan 1 den sonraki kurallara doğal olarak ta 3128
portuna yönlendirme kuralına uğramadan PREROUTING tablosundan çıkacaktır. 1
pakete 1 tablodan sadece 1 kural uygulanır oda ilk uygun gelen kuraldır.