[linux-network] Re: iptables postrouting prerouting

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 02 Oct 2002 - 15:24:57 EEST

Merhaba,

02.10.2002, 12:57, Gürkan KARABATAK wrote:
GK> iptables -t nat -I PREROUTING 1 -s $LAN -d 1.2.3.4 -p tcp --dport 80 -j
GK> ACCEPT
GK> Bu tanımlamayı yukarıdaki gibi PREROUTING tablosunun başına yazarsanız
GK> hedefi 1.2.3.4:80 olan tüm paketler bu satırla karşılaşıp direk routing e
GK> alınacaktır ve squid ile ilgili kurala uğramayacaktır.

Ama burada o paketi kabul etmekten baska birsey yapmiyorsunuz.
PREROUTING'te de SNAT veya MASQ. kullanilamiyor. Ben de simdilik
asagidaki gibi bir kuralla idare ettim. Baska birisi de sikayet
etmez insallah. :)

iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -s ! 192.168.1.10 -d 0/0 --dport 80 -j DNAT --to $LANIP:3128

sevgiler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr