[linux-network] Re: Postfix Mail Problemi

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Thu 28 Nov 2002 - 16:16:20 EET

Merhaba,

Bende Tesekkur ediyorum.
> Bey'in asagidaki cumlesi konuya kavramsal duzeyde bile hakim
> olmadigini
> gosteriyor:
Dogru ama zaten konuya tamamen hakim olsaydim bu konu ile ilgili soru soran
konumunda olmazdım!!!

> =09"Ayarladigim bir user IMAP ile auth yapiyor mailleri
> =09 gonderdi gibigosteriyor ama gitmiyor ve disaridanda
> =09 mail alamiyor"
Eger anladiniz benim dogru anlatamadigimi dusunuyorsaniz dogru anlatimi
sizden bekliyorum.
> Davut Bey'i konuya hakim olmadigi icin yadirgamiyor ya da
> ayiplamiyorum;
> ancak listede boyle bir tartismadan once hic dokuman okumamis
> olmasini da
Iste burada haksizlik yapiyorsunuz cunku elde olan dokumanlarla Sendmail'i
kurup calistirmistim ayrica Postfix'le ilgili olan sunumuda inceledim zaten
baska turkce dokuman yok.Ayrica www.postfix.org adresindeki(her ne kadar
ingilizce bilmesemde) howto'larida kismen inceledim.
> [...]
> tahmin ediyorum.
> Aklima da onerecek Turkce kaynak gelmiyor; sizlerin
> onerebilecegi Turkce
> belgeler var midir?
>
> Akgul hocam... Davut beyin kavramsal bilgisini guclendirecek daha once
> yazdiginiz bir seyler var miydi?
>
> <DISCLAIMER>
> Davut Bey ile daha once telefonda da sohbet ettik. Kendisi
> ile olumsuz hic
> bir gecmisim yok, ogrenmek konusundaki cabalarini da
> destekliyorum. Ancak
> yontem konusundaki (ortak) problemimiz nedeniyle hem o yavas
Kesinlikle katilmiyorum cunku sizinle tanisikligimiz boyle bir seyi
anlayabileceginiz kadar uzun degil ve bunu boyle biryerde soylemenizi ben
"Onyargi" olarak degerlendiriyorum ve bundan sonraki maillerinizde de bu
tur(yavas ogrenme) gibi ozel konulara, kisisel maillerde yer vermeyeceginizi
umit ediyorum.
> ogrenebiliyor
> hem de bizler cok verimsiz bir bicimde yardim edebiliyoruz;
> rahatsizligim
> bundandir...
> </DISCLAIMER>

Ayrica eklemek istedigim bir kac sey daha var,
Burak bey'inde dedigi gibi daha once kendisiyle bir gorusmemiz olmustu ve
kendisiyle hicbir olumsuz konusmamiz olmadi.Bu listeye atilan sorularda
genelde konu bilinmedigi icin soruluyor bilinse zaten neden sorulsun.Sizde
konuya ayni sekilde yaklasiyorsunuz konuyu cevaplamak yerine(bazen) direk
kisisel elestiri yapmayi tercih ediyorsunuz (toplum olarak bize boylesi
dahami eglenceli geliyor bilmem:) Madem kullanicinin konuyu bilmedigini
anladiniz ya dokuman onerirsiniz yada size uygun bir yontemle
anlatirsiniz."Mustafa Akgul" hocami ayirarak soyluyorum.Ama ben burada daha
oncede soyledigim gibi kisisel elestiri yapilmasina kesinlikle karsiyim.

Iyi aksamlar

 See You Later
  Davut Topcan
Tel : 212 295 4737