[linux-network] Re: Postfix'in basit configurasyonu

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 27 Nov 2002 - 20:53:11 EET

Su anda ciddi bir problem var.

.com nameserver'nda tanimlar farkli idi. onunla sizin makinaki
verielr biribirni tutmali
> -------------------------------
> karadenizholding.com. IN SOA linuz. topcan.karadeniz.org. (
linuz.
yerine linuz olmlali yani noktayi kaldirin
kendi disinizda bir yerde bir baska NS olmali

192.168 den biri disariya NS olarak hizmet veremez.
(verebilir ama, firwall'da duzunleme yapmak alzim.)
www makinasina NS olarak kullanamk daha anlamli

reverseleri tanimlak sart. bazi yerlr mail sunucusu olarak is
gormez. mail suncusu ve DNS suncusunun reverse tanimi olmasi
gerekir.

en az iki tane NS sucnus olmasi onerilir.
Bunu cok hilzi duzeltin derim.

Kolay gelsin
Mustafa Akgul