[linux-network] Re: Snort kullanimi

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Tue 19 Nov 2002 - 15:26:29 EET

Merhaba,
Az once Sinan Bey ile (onun aramasi ile) bir telefon konusmasi yaptik.

Konusmanin sonunda uslup olarak haksiz, icerik olarak hakli oldugum
sonucuna vardim.

Uslubum nedeniyle gucenen Sinan Beyden sizlerin onunde ozur diliyorum.
Insallah listeye katilan diger arkadaslar once arsive goz atarak
baslarlar... :)

selamlar.
-bd

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333