[linux-network] Re: Snort kullanimi

From: Sinan Bayraktar (bayraktars@turcom.com.tr)
Date: Tue 19 Nov 2002 - 15:16:20 EET

Bu sert cikisinizi anlamak mumkun degildir.Yanlislar duzeltilmek
icindir.Fikirlaeimi paylasmaya devam edecegim.Cunku bu sayede bilgiye
ulasabilirim.Sizinde dediginiz gibi burasi tartisma listesi..Yani burda ne
sizin ne benim dediklerim kesin dogru degildir .sonuc olarak tartisma
listesi.

Sinan BAYRAKDAR
* : (0212) 359 28 58
* : (0212) 359 29 30