[linux-network] Re: SCO 3.2 de yazici sorunu

From: AHMET PEHLIVAN (aplinux@dominant.com.tr)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 00:44:04 EET

Merhaba;

1- Eger eski yazicinuz suanda çalisiyor ise; sorun yeni yazici veya çevirici
ayarlarindadir.
2- Bir boot disketi olusturarak sisteme inebilir ve etc/shadow dosyasindaki
root passwordunu degistirebilirsiniz.

Haddim degil ama sahsi görüsüm sudur.
    - Destek veren bir firma var ise hic bu ise bulasmayin. ( elinizde kalir
vs. )
    - Unixi kuran firmadan destek ; Konuyu arastirin:
            a) Boyle durumlarda genelde müsteri destek veren firmanin canini
yakmistir. ( para odememistir vs. ) Boyle musteriden sizde fayda
gelmiyecektir. ( Tecrube )
            b) Destek veren firma ortadan kaybolmus ise yukaridakileri
deneyin. ( Tum riski size ait )

iyi calismalar.