[linux-network] Re: SCO 3.2 de yazici sorunu

From: Hakan (hakan@phreaker.net)
Date: Thu 14 Nov 2002 - 19:31:50 EET

Ahmet Bey;
Aciklamalariniz icin tesekkurler. Yazmayi unuttugum ciddi bir sorunumuz var.
O da sisteme login olamama durumumuz.
Sistemi kuran firma login olduktan sonra otomatik olarak kendi programlari
calisacak sekilde ayarlamis.
Bizim elimizde islem yapacak yetkili bir kullanici yok.
Benim boot disketi yaparak sisteme mudahale etmek gibi bir dusuncem vardi
ama
bu durumdada firma sisteme support vermekten vazgecek. Buda sikinti
yaratiyor.
Benim aradigim cozum sisteme mudahale etmeden calistirabilmek.
Biliyorum anlamsiz bir arayis gibi gorunuyor ama bu konuyu donanimsal yonden
cozmek
gibi bir zorunlulugum var. Kullandigim seri port cevirici 7(2) ve 8(1) biti
destekliyor.
Parity check, Protocol ve Baud ayarlarini degistirmeme izin veriyor ama
hicbirinde
netice alamadim. Gelen bilgiyi herhangi bir ayar yapmadan uzerinden
gecirecek bir converter aramam
gerekecek sanirim.