[linux-network] sendmail den mail atamiyorum

From: murat gedik (m_gedik@yahoo.com)
Date: Fri 08 Nov 2002 - 09:41:17 EET

hala mail atamamaktayim diger kullanicilarda ayni
durumda
sendmail.cf dosyasinda degisiklik yapmam gerektigini
tahimin ediyorum ama hic bir fikrim yok
sorunun tam anlatayim eger acces dosyasina bir ip veya
bir domain yazarsam o ip veya o damaine serverlik
yapan ipden mail atabiliyorum benim istedigim o
domaine ait kullanicilkarin ip gozetmeksizin mail
atabilmeleri relay domainse bu domaini yazdigimda hic
bir cozum saglamadi