[linux-network] Re: rpm

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Wed 06 Nov 2002 - 10:06:36 EET

Selamlar,

> Merhaba redhat 7.1 kullanıyorum internet üzerinden 8.0 indirmeyi
> düşünüyorum ve şuanki sistemin üzerine güncellemek istiyorum bunu
> yapabilirmiyim vede iso dosyaları nereden iniyor bedava olarak.

ftp://ftp.linux.org.tr/pub/redhat/redhat-8.0-en/iso/i386
ftp://ftp.comu.edu.tr/pub2/redhat/8.0/

adreslerinden iso dosyalarini indirebilirsiniz.

> Birde lan tarama gibi birşey var bu windows'taki gibi ağ komşuları benzeri
> bir programmı vede nasıl konfigure ediliyor.

ftp://ftp.comu.edu.tr/pub/linux/prog/LinNeighborhood/LinNeighborhood-0.6.5-1.i386.rpm
veya
ftp://ftp.comu.edu.tr/pub/linux/prog/samba/xfsamba-0.47-1.i386.rpm

kullanabilirsiniz. Ayarlarini biraz kurcalarsaniz halledebilirsiniz.

> ilgilenen arkadaşlar varsa sevinirim.

not: Bu tip sorularinizi linux-network listesine atmasaniz daha iyi edersiniz.
Aslinda aradiginiz hemen hemen tum dagitimlari yukaridaki adreslerin yani
sira bir cok universitemizin ftpsinde bulabilirsiniz. Eger bir program
ariyorsaniz http://freshmeat.net ve http://www.google.com size listelerden
daha cabuk yanit verebilir.

iyi calismalar
Necdet Yucel