[linux-network] Re: rpm

From: cansin tahirogullari (co.uk) (tahirogullari@digicom.com.tr)
Date: Tue 05 Nov 2002 - 17:53:54 EET

Merhaba redhat 7.1 kullanıyorum internet üzerinden 8.0 indirmeyi düşünüyorum
ve şuanki sistemin üzerine güncellemek istiyorum bunu yapabilirmiyim vede
iso dosyaları nereden iniyor bedava olarak.

Birde lan tarama gibi birşey var bu windows'taki gibi ağ komşuları benzeri
bir programmı vede nasıl konfigure ediliyor.

ilgilenen arkadaşlar varsa sevinirim.