[linux-network] Re: squid

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Tue 05 Nov 2002 - 10:51:55 EET

Selamlar,
Eger squid rpm'den kurulmussa /usr/lib/squid/errors/ dizini icinde farkli
diller icin hata mesajlarinin bulundugu klasorler var. Kullandiginiz dil icin
istediginiz dosyalari edit edip squid'i yeniden baslatirsaniz sorununuz
cozulur. Eger hata mesajlarinin Turkce olmasini istiyorsaniz squid.conf
dosyasina error_directory /usr/lib/squid/errors/Turkish yazmaniz yeterli
olacaktir.

iyi calismalar
Necdet Yucel