[linux-network] Re: telnet

From: cansin tahirogullari (co.uk) (tahirogullari@digicom.com.tr)
Date: Tue 05 Nov 2002 - 10:25:07 EET

slm benim bir sorum olacak squid üzerinden internete çıkıyoruz ve örneğin
www.linux-network.com.tr adlı bilinmeyen bir adres yadığım zaman bir hata
veriyor DNS bulunamadı gibi birşey bu ölümü kendi şirket bilgilerimizi
yazmak istiyoruz örn : sayfa bulunamadı tekrar dene vb böyle brşey
sözkonusumu ve nasıl yapılıyor.