[linux-network] max request sayisi

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 25 Dec 2002 - 15:08:36 EET

Selam
Squid de bir kullanıcı için anlık maksimum kullanıcı sayısını belirtebileceğimizi bir seçenek varmı? Örneğin bir kullanıcı aynı anda en fazla 50 request yapabilsin şeklinde.
mesela offline explorer flashget gibi proglar bağlantı sayısını artırabiliyorlar buda 1000 civarı kullanıcı olan bir sistemi ister istemez etkiliyor. 100 kişinini ofline explorer kullandığını düşünürsek ve her biri bağlantı sayısını 100 yaparsa 10000 request ederki pek istenen bir durum değil gibi. Squid conf ta böyle bir parametre aradım ama bulamadım. Benmi gözden kaçırdım yoksa yokmu böyle birşey?