[linux-network] Re: Hosting ve Network

From: Umt (php@kakalak.org)
Date: Sun 15 Dec 2002 - 18:10:27 EET

:))

Simdi soyle soyleyeyim:
hosting firmasi bir registrar uzerinden hosting kayitlarini yaptiriyor...

ornegin ben anyhost.org alan adi almak icin directnic'e gidiyorum. satin
aliyorum ve nameserver olarak benim bilgisayarimin ip adresini veriyorum...

sorunuzu yanlis anlamisim. bunun ucreti directnicte 15$ yillik... ve isteyen
herkes directnic ya da benzeri baska bir registrar uzerinden alan adi kaydi
yaptirabilir.

benim anladigim sey, directnic gibi bir registrar olmak istersem ne yapmam
gerektigi seklinde oldu...

bu gecelik bu kadar yeter :)) biraz hastayim, kelimeler birbirine giriyor
:))