[linux-network] Re: Iptables

From: Muhammed Soyer (msoyer@ges.net.tr)
Date: Thu 29 Aug 2002 - 15:31:06 EEST

fw builder a alisirsaniz o da cok kolay ..
hem isin yonetimi kismi sadece size bagli kalmamis oluyor GUi yardimi =
ile ..
herkese iptables ogretemezsiniz ama o gui yardimi ile kolayca bir ip ye =
nasil hak verilir gosterebilirsiniz ..
ben boyle dusenerekten fwbuilder kurdum ..libraryler ile biraz bogustum =
oyle dediginiz seviyede olmadi ..
kullanimi biraz farkl=FD ..baz=FD seyleri manuelin okuyunca =
ogreniyorsunuz anca :))

iyi calismalar

----- Original Message -----=20