[linux-network] Re: Iptables

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Thu 29 Aug 2002 - 14:55:09 EEST

Şahsen ben fwbuilder ı redhat sistemde kurmak için günlerce uğraştım bi sürü
library sorunarlıyla boğuştum. Sonunda kurdum hevesle çalıştırdım. Ne yalan
söyleyeyim kullanımıyla ilgili hiçbirşey anlamadım. bi kaç günde öğrenmek
için çabaladım sonunda vaktimi boşa harcadığımı anladım. Çünkü ben bu kadar
sürede 5 tane firewall kurardım. Oturdum ayarları konsol dan yaptım ve yarım
saatte olay bitti. Bence mecbur kalmadıkça gui kullanmayın. Çünkü X in
çökmesi pek zor deil. Ve bence console da elle yazmak fwbuilder la
uğraşmaktan çok daha basit.