[linux-network] Re: Squid

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 18:31:48 EEST

Merhaba,

Squid'in buna dair bir hatasi yok. O sirada internet erisiminiz
varsa ve karsi site de calisir durumdaysa baglanmasi gerek.

Peki Squid olmadan sadece masq ile bu sitelere baglanmayi denediniz
mi? O sekilde de baglanamazsa bu sitelere giden paketleriniz icin
bir yönlendirme sorununuz olabilir. Eger modemle baglaniyorsaniz
farkli bir ISS ile deneyerek emin olabilirsiniz.

Bu arada yeni sürüm varken Squid 2.4stable7'yi kullanmaniz daha iyi
olur.

iyi günler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr