[linux-network] Squid

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 16:19:50 EEST

Selam
Arkadaşlar squid gayet güzel çalışıyor hem transparan hem normal şekilde ancak nedendir bilinmez heryere güzelce bağlanırken birkaç siteye bağlanmıyor örneğin
www.ajansspor.com
www.hepsiburada.com
www.dekker.com

gibi bazı sitelere bir türlü bağlanmıyor. Başka yerlerde squid kullandım böle bir sorunla karşılaşmadım.

redhat 7.2, 2.4.18 kernel, squid 2.4Stable6
bağlanmak istediğimde squid connection timed out diyor. Ve loglarda da bağlanmış gibi

1028898192.038 233720 172.16.4.107 TCP_MISS/000 0 GET http://www.hepsiburada.com/ - NONE/- -

görünüyor.

Sebep sizce ne olabilir?