[Linux-masaustu] java uygulaması kısayol yaratmak

---------

[Linux-masaustu] java uygulaması kısayol yaratmak

From: fahri donmez <fahridon_at_gmail.com>
Date: Fri, 12 Feb 2010 17:17:40 +0200

Firmamızda kullandığımız ERP programının istemcilerini ağ üzerindeki
jnlp paketlerinden kuruyoruz. ve kurunca masa üstü ve programlara kısa
yol atıyor.
Pardus ta da tarayıcı üzerinden paket.jnlp dediğimda java ile kurulumu
gerçekleştirip programı açıyor. ancak kısa yolu nereye attığını
bulamadım. uygulamayı kapattığımda birdaha açamıyorum.
windows ta yaptığı kısayol:
C:\Windows\SysWOW64\javaws.exe -localfile
"C:\Users\fdonmez\AppData\LocalLow\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\32\1f1ef2a0-5a8011bf"

Pardus ta bu kısaolu nerde bulurum veya elle yaratabilirim?
Teşekkürler.