[Linux-masaustu] hd video sorunu

---------

[Linux-masaustu] hd video sorunu

From: Mert Hakki Bingol <mertbingol_at_gmail.com>
Date: Wed, 10 Feb 2010 21:01:27 +0200

Arkadaşlar merhaba,

P4 2.8 ghz işlemcisi ve Asus EAH4350 fullhd ekran kartı olan
bir bilgisayarım var. Bununla Ubuntu'da HD video oynatmakta sorun
yaşıyorum. Windows K-Lite Code Pack, VLC, Mplayer hangi yöntemi
denediysem hepsiyle şakır şakır oynatıyor hd videoları, ama Ubuntu'da
kesinlikle izlenemez halde oluyor. (Ya lag oluyor ya da aşırı frame
dropping)

Ekran kartının kapalı kod driver'ını da kurdum (zaten o olmazsa iyice
felaket oluyor) sonuç yine çok kötü. Bu PC'yi Moovida ile media center
yapacaktım ama bir türlü tatmin edici sonuç alamıyorum.

Sizin bir fikriniz var mı nasıl halledebilirim bu sorunu? Böyle bir
sebepten dolayı Windows'a dönmek çok koyacak bana. :)