[Linux-masaustu] Re: Vodafone 3G Problemi

---------

[Linux-masaustu] Re: Vodafone 3G Problemi

From: Halid Said <halid_at_halid.org>
Date: Wed, 11 Nov 2009 19:53:37 +0200

Bildiğim kadarıyla apn hangi şebeke(2g, 2.5g yada 3g) üzerinden
erişeceğinizi belirten bir im.

Bunun haricinde vodafone 3g ürününü kullanan bir arkadaşım bu konuda kendisi
de mağdur-du. Söz konusu mobil operatörün bu gibi konulara çözüm bulamaması
ise cevapsız kalan bir durum.

11 Kasım 2009 19:45 tarihinde Yavuz Selim Bilgin <ysbilgin_at_gmail.com> yazdı:

> Merhaba;
>
> Vodafone 3g kullanıcısıyım. Eskiden linux ve windowsu beraber
> kullanıyordum fakat artık sadece linux kullanıyorum. 3g modemimle
> beraber gelen programın linux desteği yok. Fakat ben modemimi sorunsuz
> olarak tanıttım. Ve internete eriştim. Fakat 3g bağlantılarda kota söz
> konusu olduğu için ve bu kota da normalde windows üzerinde çalışan
> vodafone 3g programında göründüğünden şu anda kotamı göremiyorum. Ayrıca
> ayarları yaparken apn kısmına internet de yazsam giriyor, vodafone de
> [...]

halid said altuner | halid.org
web projector & analyst
Ted Turner <http://www.brainyquote.com/quotes/authors/t/ted_turner.html>  -
"Sports is like a war without the killing."