[Linux-masaustu] Dizinlerin dosya olarak görünmesi..

---------

[Linux-masaustu] Dizinlerin dosya olarak görünmesi..

From: Özgür KURU <ozgurkuru_at_gmail.com>
Date: Wed, 11 Nov 2009 10:59:21 +0200

Merhabalar

Ofiste bir bilgisayarda ubuntu sürüm güncellemesi (dist-upgrade) sonucu
başarısız oldu. Live cd üzerinden sisteme ulaştığımızda lost & find dizini
içerisinde sayısal isimler almış (örn #123123) şekilde belgelerimizi
görebiliyoruz.

Fakat bazı dizinler dosya olarak görünüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim ya
da sistemde bulunan belgeleri nasıl kurtarabilirim bir fikri olan var mı?

not: güncelleme işlemini ben yapmadığım için ne şekilde kesildi, hata olarak
ne verildi, hangi komut ile güncelleme yapıldı bilmiyorum.

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net