[Linux-masaustu] Re: ne olacak bu evolution'ın hali.

---------

[Linux-masaustu] Re: ne olacak bu evolution'ın hali.

From: Devrim GÜNDÜZ <devrim_at_gunduz.org>
Date: Tue, 03 Nov 2009 16:35:16 +0200

On Tue, 2009-11-03 at 14:10 +0200, Omer Barlas wrote:
> Bir mail siliyorsunuz, hop bütün klasörü baştan aşağıya tekrar
> indisliyor. IMAP kullanayım diyorsunuz, flip/flop gibi Evolution
> penceresi bir kararıp, bir normale dönüyor.

Ben Evo geliştiricilerine @?!#$ yazıp gönderen insan grubunun içindeyim;
size de aynısını öneririm. En azından benim gibi hem kullanıp hem de laf
etme rahatlığına sahip olursunuz. Sqlite'a geçtiklerinden beri işler
kötü. Daha da kötüsü, Sqlite desteğini verenler artık Evo
geliştirmiyorlarmış. Dolayısıyla ne ileriye ne de geriye gider Evo.

Flame olmasın diye tekrar yazayım: Hala Evo kullanıyorum ve yakın
gelecekte değiştirmeyi düşünmüyorum. Tek istisna (al)pine olabilir.

--
Devrim GÃœNDÃœZ, RHCE
Command Prompt - http://www.CommandPrompt.com