[Linux-masaustu] ne olacak bu evolution'ın hali.

---------

[Linux-masaustu] ne olacak bu evolution'ın hali.

From: Omer Barlas <omer_at_barlas.com.tr>
Date: Tue, 03 Nov 2009 14:10:58 +0200

M. Thunderbird bir türlü Outlook Express'e alternatif olmaktan vazgeçip,
Evolution veya Outlook seviyesine çýkmak istemediði için Evolution
kullanmaya devam ediyorum, ama müthiþ can sýkýcý þeyler var.

Bir mail siliyorsunuz, hop bütün klasörü baþtan aþaðýya tekrar indisliyor.
IMAP kullanayým diyorsunuz, flip/flop gibi Evolution penceresi bir kararýp,
bir normale dönüyor. Ne yapsam bilemedim. KMail kullanmadým gerçi, ama ondan
da þüpheliyim.

Var mý bir tavsiyesi veya Evolution'a þöyle yapsan daha hýzlanýr diyebilecek
olan? Ýþin kötü tarafý çok fazla plugin falan da bulamýyorum evolution için,
en basidi birbirinin aynýsý mesajlar var, onlarý ayýklamam lazým, plugini
var ama compile etmek falan lazým, o da en son 2007'de güncellenmiþ.

Takvimimden kopamýyorum, TBird'e lightning'i kurdum, bu seferde Gnome
entegrasyonu gitti falan. Bir garip durumdayým yani.

--
Ömer Barlas
omer_at_barlas.com.tr w/MSN