[Linux-masaustu] Re: programın penceresini açılışta tanımlamak

---------

[Linux-masaustu] Re: programın penceresini açılışta tanımlamak

From: Hilmi <karatatar_at_gmail.com>
Date: Sun, 30 Aug 2009 03:51:47 +0300

Selam,

wmctrl[1] çok fonksiyonlu komut satırından pencereleri yönetebileceğiniz bir
program. Örneğin gpsim'i 100,100 noktasında 300,300 boyutlarında taşımak
için:

wmctrl -r gpsim -e 0,100,100,300,300

Not: Burada -r parametresi pencere başlığını yaklaşık olarak seçiyor.
pencereleri

wmctrl -l

ile listeyebilirsiniz.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Wmctrl