[Linux-masaustu] Liste yoneticisi ariyoruz

---------

[Linux-masaustu] Liste yoneticisi ariyoruz

From: Alper Oguz <alper2_at_oguz.biz>
Date: Tue, 14 Oct 2008 16:11:32 +0300

Merhaba,

Linux Kullanıcıları Derneği bünyesindeki listelerimizde halen liste
yöneticilerimiz bulunmamakta. Bu nedenle bir süredir yönetim kurulu olarak
liste yöneticiliğini biz yürütüyoruz. Bu sırada dernek üyelerimiz tarafından
taslak bir liste yönetim kuralları hazırlandı.

Tüm listeleri yönetecek birkaç kişi yerine, her listenin ayrı sorumluları
olması fikrindeyiz. Her listeyi en iyi tanıyanların liste üyelerinin kendileri
olduğu düşüncesiyle, listenin yöneticiliğini (moderator) de bu liste üyeleri
arasından bir kaçının üstlenmesini isteriz.

Bu nedenle bu listede liste yöneticiliği yapabilecek 1 veya mümkünse 2 kişi
arıyoruz. Görev almak isteyeceklerin taşıması gereken özellikler:

- Bu listedeki tüm mesajları okuyacak
- Tercihen gün içinde sık e-posta hesabını kontrol edecek
- Olası sinirli liste üyeleri ile sakin bir şekilde iletişim kurabilecek :)

Görev alanlar öncelikle liste yönetim ekibi olarak bir posta listesinde
toplanacak. Taslak olarak hazırlanan liste kuralları üzerinde birbirleri ve
dernekteki ilgili üyeler ile ortak bir çalışma yaparak kuralları belirledikten
sonra bunu yayınlayacaklar ve görevlerine başlayacaklar.

Görev almak isteyenler yk_at_linux.org.tr adresinden bizimle iletişime geçebilir.

teşekkürler

--
Alper Oguz
alper2_at_oguz.biz