[Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu (Bir önceki sorunum javascript yavaşlığı çözüldü)

---------

[Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu (Bir önceki sorunum javascript yavaşlığı çözüldü)

From: Sami Beyoglu <samibeyoglu_at_yahoo.com>
Date: Thu, 27 Mar 2008 05:36:18 -0700 (PDT)

Eş anlı indirimi soruyordum. Tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. Atinin açık kaynak driverını kullanıyordum. Atinin sitesinden indirdiğim driver ile java scriptler normale döndü ama flashlar hala biraz kasıyor. Donanım eposta listesindeki problemler bende de var. Dilerim tez zamanda sağlam flash playerlar çıkarır adobe. herkese iyi çalışmalar dilerim. Sami BEYOGLU Pamukkale Universitesi Bilgisayar Muhendisligi / Bilgi islem Daire Baskanligi http://www.samibeyoglu.com ----- Original Message ---- From: Alper OGUZ <Alper.OGUZ@bimar.com.tr> To: linux-masaustu@liste.linux.org.tr Sent: Thursday, March 27, 2008 12:47:22 PM Subject: [Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu Merhaba, D4X benim bir numarali dosya indirme programimdir. 3 kademede hiz sinirlama butonlarini gördügümden beri asigimdir kendisine. :) Sami bey Cuteftp derken, ftp programinin indirilecek/yüklenecek dosyalari kuyruga atmasini sormus gibi anladim. Cuteftp kullanmayali yillar oldu, eger o soruluyorsa Filezilla ve KFTP Grabber kuyruga sahipler. Yok ayni anda (simultane?) dosyalar transfer edilsin isteniyorsa Filezilla'nin ayarlarindaki "aktarimlar" bölümünde bu secenek var. Ama bazi ftp sunucular buna izin vermeyebiliyor. Alper Oguz -----Original Message----- From: linux-masaustu-bounces@liste.linux.org.tr On Behalf Of Doruk Fisek Sent: Friday, March 21, 2008 11:29 AM To: linux-masaustu@liste.linux.org.tr Subject: [Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu Thu, 20 Mar 2008 23:17:07 -0700 (PDT), Sami Beyoglu <samibeyoglu@yahoo.com> : > Bir kaç tane ftp istemcisi denedim bulamadım cuteftp gibi thread > oluşturup aynı anda birden fazla dosya indiren bir ftp istemcisi > tavsiye edebilir misin? Downloader for X'i (D4X) denediniz mi? http://www.krasu.ru/soft/chuchelo/ Doruk _______________________________________________ Linux-masaustu mailing list Linux-masaustu@liste.linux.org.tr http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-masaustu