[Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu

---------

[Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu

From: Alper OGUZ <Alper.OGUZ_at_bimar.com.tr>
Date: Thu, 27 Mar 2008 12:47:22 +0200

Merhaba,

D4X benim bir numarali dosya indirme programimdir. 3 kademede hiz sinirlama butonlarini gördügümden beri asigimdir kendisine. :)

Sami bey Cuteftp derken, ftp programinin indirilecek/yüklenecek dosyalari kuyruga atmasini sormus gibi anladim. Cuteftp kullanmayali yillar oldu, eger o soruluyorsa Filezilla ve KFTP Grabber kuyruga sahipler. Yok ayni anda (simultane?) dosyalar transfer edilsin isteniyorsa Filezilla'nin ayarlarindaki "aktarimlar" bölümünde bu secenek var. Ama bazi ftp sunucular buna izin vermeyebiliyor.

Alper Oguz