[Linux-masaustu] Re: Slax ile kendi dağıtımımı yapmak istiyorum

---------

[Linux-masaustu] Re: Slax ile kendi dağıtımımı yapmak istiyorum

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Wed, 12 Mar 2008 22:19:14 +0200

Merhabalar,
Gürcan bey sizin bahsettiğiniz dahada mantıklı ben şu anda slax ile denedim
fakat focus sorunu yaşiyorum. Rdp ile bağlandığımda Windows terminal
serverdaki login ekranındaki kullanıcı adı veya password e focus olmuyor.
Full screen aciyorum sonra normal yapiyorum düzeliyor. Sizin bahsettiğiniz
mantıklı geldi denemek istiyorum. Doruk beyin bahsettiği bazı noktalarda
var. Ama sizin tecrübelerinize ve deneyiminize dayanarak bende ThinStation ı
denemek istiyorum. Ben ya livecd yapacağım yada hdd ye kurulum yapacağım.
Benim yapmam gereken nedir. Neye dikkat etmeliyim nereden başlamalıyım.
Mesajımda da bahsettiğim gibi thinclientlar acıldığında otomotikmen ms
terminal servera bağlansın. Eğer yapabilirsem login ekranına parametre ile
kullanıcı adı ve passwd de gönderebilirsem cok müthiş olur. O zaman pc
açıldığında direkmen terminal servera login olur.

Bu konuda ne yapmalıyım..
Teşekkürler