[Linux-masaustu] Re: Kopyalama veya taşımada aşırı yavaşlık ve tarayıcı problemleri

---------

[Linux-masaustu] Re: Kopyalama veya taşımada aşırı yavaşlık ve tarayıcı problemleri

From: Alper KANAT <alperkanat_at_gmail.com>
Date: Tue, 04 Mar 2008 00:31:42 +0200

Firefox kullanıyorum ve pacman ile indirdim. Dağıtıma hiç bir şekilde
dışarıdan paket indirip kurmuyorum. Ya AUR kullanıyorum ya da kendim AUR
için paket oluşturup herkesin kullanabilmesini sağlıyorum. (ki genelde
böyle bir şeye hiç gerek kalmıyor)

Bu arada 1 ay öncesine kadar Arch Linux'un testing, core, extra,
community depolarını kullanıyordum. Ancak testing ile yaşadığım sorunlar
artmaya başlayınca testing deposunu kullanmama kararı aldım. Şu anda
gayet kararlı çalışan bir sistemim var ve neredeyse en güncel
yazılımlara da sahibim.

Herhangi bir sorunuz olursa da benimle direk olarak iletişime
geçebilirsiniz. Yardım edebilirsem ne mutlu..

İyi akşamlar..

Alper KANAT
http://raptiye.org

Sami Beyoglu yazmış: