[Linux-masaustu] Re: Kopyalama veya taşımada aşırı yavaşlık ve tarayıcı problemleri

---------

[Linux-masaustu] Re: Kopyalama veya taşımada aşırı yavaşlık ve tarayıcı problemleri

From: Sami Beyoglu <samibeyoglu_at_yahoo.com>
Date: Mon, 3 Mar 2008 14:19:11 -0800 (PST)

Merhaba, Yanıtınız için teşekkürler. bilgisayarımda ntfs partition yok. ext3 üzerine işlem yaparken hantallaşıyor. Bilahere dmesg çıktısını gönderirim. Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz? Pacman deposundan mı kurdunuz yoksa resmi sitesinden mi indirdiniz? iyi çalışmalar Sami BEYOGLU Pamukkale Universitesi Bilgisayar Muhendisligi / Bilgi islem Daire Baskanligi http://www.samibeyoglu.com ----- Original Message ---- From: Alper KANAT <alperkanat@gmail.com> To: linux-masaustu@liste.linux.org.tr Sent: Monday, March 3, 2008 2:01:21 PM Subject: [Linux-masaustu] Re: Kopyalama veya taşımada aşırı yavaşlık ve tarayıcı problemleri Merhaba, Daha önce e-posta'nızı ilk yolladığınızda cevap vermiştim ama e-posta adresim değiştiğinden gitmemişti. Umarım bu kez gider.. Ben yaklaşık 2 senedir Arch Linux kullanıyorum ve inanılmaz derecede memnunum. Bahsettiğiniz türden sorunları hiç bir şekilde yaşamıyorum. Dosya kopyalama ve taşıma işlemleri bende gayet hızlı bir şekilde gerçekleşiyor. Başlangıçta ben de ekran kartınız ile ilgili olabileceğini düşünmüştüm ama mesajlarınıza bakılırsa ilgili değil... Kopyalamaya çalıştığınız kısım NTFS falan olabilir mi ? dmesg çıktısına falan bakmak lazım.. Geçtiğimiz günlerde ben de benzer işlemler yaparken problem yaşıyordum.. İyi çalışmalar.. Alper KANAT http://raptiye.org _______________________________________________ Linux-masaustu mailing list Linux-masaustu@liste.linux.org.tr http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-masaustu