[Linux-masaustu] Re: İktisat Fakültesi öğrencileri Linux

---------

[Linux-masaustu] Re: İktisat Fakültesi öğrencileri Linux

From: Serkan Yürük <msyuruk_at_gmail.com>
Date: Sat, 26 Jan 2008 13:21:11 +0200

Merhaba Ömer Bey

Önerileriniz için çok teşekkür ederim. Sanırım Pardus'la devam edeceğim.
Tübitak'ın desteğinin olması benim için çok önemli. Öğrencilerin
İngilizceleri var ama
çok da yeterli değil. Hem de Tübitak'ın desteklemesi istikrarlı olacağını da
gösteriyor.

m$ ile ilgili görüşlerinize gelince sonuna kadar katılıyorum. Zaten böyle
bir eğitim planlaması yapmamın da sebebi bu. Ofis artı windows lisansı
nerden baksanız 300-500 dolara geliyor. Ama dediğiniz gibi bir işe de
yaradığı yok ödenen bedelin. Buna diğer yazılımları da eklersek opensource
yazılımlar çok ciddi tasarruf sağlıyor. Ayrıca sağladıkları esneklik ve
ekstra olanaklar da cabası.

Bilgisayarda neler yapmayı planladığıma gelirsek

* Öncelikle temel ofis işlemleri ki bunun için openoffice yeterli olsa gerek

* Internet kullanımı, eposta, anında haberleşme

* CD/DVD yazma, veri yedekleme

* Çok basit düzeyde web sayfası hazırlama (Frontpage, Dreamveawer gibi bir
arayüzle)

* Ağ paylaşımı, çalışma gruplarına bağlanma

Bu arada en kısa zamanda da Ubuntu'yu deneyeceğim

Selamlar

--
Mehmet Serkan Yürük
Trakya Üniversitesi