[Linux-masaustu] Re: SMS

---------

[Linux-masaustu] Re: SMS

From: Hakan Uygun <hakan.uygun_at_linux.org.tr>
Date: Thu, 24 Jan 2008 18:33:00 +0200

Merhaba,

Thursday 24 January 2008 13:54:09 tarihinde Atif CEYLAN şunları yazmıştı:
> merhaba arkadaşlar,
> öncelikle bu mesajı buraya gönderdiğim için özür dilerim.
> alakasız bir konuda yardımınızı talep ediyorum.
> elimde bir miktar GSM numarası var.
> ben bunlara tanıtım amaçlı reklam içeren sms göndermek istiyorum. hukuki
> açıdan sakıncaları nelerdir? daha önce bu şekilde toplu sms gönderen
> arkadaşlar varsa bilgilerinden faydalanmak isterim.
>
> kolay gelsin

Eğer elinizde bu numaraların sahiplerinin size reklem gönderebileceğinize dair
bir izini yok ise e-posta ile yapılan spam'dan bir farkı olmayacaktır.
Yapmayı planladığınız reklamın içeriğini bilmesem de çoğunlukla, tıpkı
spamlar gibi, size faydadan çok zararı dokunacaktır.

Yasal düzenlemesi konsunda da reklamcılar birliğiin bir çalışması olduğunu
duymuştum ama son durumu nedir bilemiyorum.

iyi çalışmalar,
Hakan