[Linux-masaustu] Re: inca IC-3562 webcam

---------

[Linux-masaustu] Re: inca IC-3562 webcam

From: A.Gurcan Ozturk <gurcan_at_gurcanozturk.com>
Date: Thu, 3 Jan 2008 17:13:41 +0200

Kameraniz tahminen INCA marka IC-467 model bir webcam, aynisindan
bende de var, ama calistiramadigim icin Mustek eski kamerami
kullaniyorum.
Bahsedilen kamera SN9C201 chipset kullaniyor ve henuz desteklenmiyor
diye hatirliyorum.

Ancak, asagidaki sitelerde birseyler bulmaniz mumkun.Ben uzun zamandir
denemiyorum cunku.

http://www.qbik.ch/usb/devices/showdr.php?id=271
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-351578.html
http://linux-uvc.berlios.de/
http://www.linux-projects.org/modules/newbb/viewforum.php?forum=6

Calistirabilirseniz, bana da haber verin, bende denemelere devam edeyim :)