[Linux-masaustu] inca IC-3562 webcam

---------

[Linux-masaustu] inca IC-3562 webcam

From: Erdem Uyguner <erdem.linux_at_gmail.com>
Date: Thu, 03 Jan 2008 17:02:39 +0200

merhabalar...

Kardeşim inca IC-3562 marka bir webcam almış. Kameranın kalitesini
görünce acaba linux üzerinde de çalışırmı diye merak ettim ve kurmaya
çalıştım.
Ancak henüz bir sonuç elde edemedim... lsusb çıkttısını aşağıda verdim
Bus 005 Device 004 : ID 0c45:6270 Microdia
Bus 005 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000 ||

Acaba bu chipset'i kullanan webcamler çalıştırılabiliyor mu? oluyorsa da
nasıl yapabilirim?

Eğer çalıştırabilirsem bende aynı kameradan almayı düşünüyorum ya da
sizin önerebileceğiniz webcamler varsa onlarıda paylaşırsanız sevinirim...

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.