[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

---------

[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

From: Erçin EKER <ercineker_at_gmail.com>
Date: Tue, 15 Apr 2008 19:26:36 +0300

nvidia sitesindeki sürücüyü boş verin, apt-get ile nvidia-glx-new paketini
kurun ve /etc/X11/xorg.conf dosyasını silin, komut satırında "invokerc.d gdm
restart" komutuyla gdm i yeniden başlatın. daha sonra kısıtlanmış sürücü
aracıyla nvidia sürücüsünü etkinleştirin (giriş yaptıktan sonra kendisi
yapayım der zaten, yoksa bu araç yönetim menüsü altında olacak) herşey
sorunsuz çalışmalı.

ekran kartınız neydi bu arada ???