[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

---------

[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

From: Mesut Güler <mesut_at_egemenyazilim.com>
Date: Tue, 15 Apr 2008 18:44:38 +0300

Pzt, 2008-04-14 tarihinde 16:46 +0300 saatinde, Omer Barlas yazdı:
> Mesut Güler @ 14-04-2008 16:30:
>
> gelmiş geçmiş en büyük paket deposu sanıyorum ubuntu'nun ;) beryl
> biliyorsunuz artık compiz fusion diye adlandırılıyor, ve hardy ile birlikte
> entegre olarak geliyor. yine de nvidia'yla kullanmak için şu komutu takip
> etmelisiniz;
>
> sudo apt-get install nvidia-glx-new compiz compiz-gnome \
> compiz-fusion-plugins-main compiz-fusion-plugins-extra \
> compizconfig-settings-manager emerald

teşekkürler, maalisef sorun devam etmekte..
nvidia nın sitesinden indirdiğim installeri nvidia-installer ile
sistemden kaldırdım.. aptitude purge kullanarak sistemdeki
nvidia-glx-new paketini de kaldırdım. tekrar aptitude install ile bu
paketi kurdum ancak sonuç olumsuz.. gdm açılışında ayarlarda sorun var
diyor.. yapılandır vs. denedim ancak muvaffak olamadım..
nvidia nın sitesinden indirdiğim sürücüyü kurduktan sonra xorg
ayarlarını nasıl kalıcı yapabilirim? ancak bu şekilde sorun düzelecek
gibi..

teşekkürler

--
Mesut Güler