[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

---------

[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

From: Burak Sezer <bburaksezer_at_gmail.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 16:45:31 +0300

Mesut Güler yazmış:
> Merhaba arkadaşlar,
> Bir arkadaşın notebooğuna ilk kez ubuntu hardy kurdum. Gayet güzel ve
> hoş hemen hemen herşey ayar yapmadan çalıştı, bir tek Nvidia ekran kartı
> için sürücü indirip kurmam gerekti, Nvidia web sitesinden. kurulumda ve
> kullanımda hiç bir sorun yok.. ancak bilgisayar yeniden başlayınca ne
> yapıyorsa artık, ayarlar gidiyor, ve 640x480 olarak açılıyor X sunucu.
> her açılıştan sonra tekrar Nvidia sürücülerini yükleyip ayar yapmak
> gerekiyor. Bu ayarları nasıl kalıcı yaparım. Diğer dağıtımlarda başıma
> gelmemişti bu olay :)

> [...]
Selamlar,

Nvidia sürücülerini Kısıtlanmış sürücü yönetiminden kurunuz. Menülerde
olması lazım. Tam yerini hatırlamıyorum...

Beryl artık yok Compiz ile birleşti ve Compiz Fusion oldu. Neredeyse 1
yıl olacak :) Ekran kartı sürücülerini kurunca CF kullanmaya
başlayabilirsiniz. Dağıtımda gömülü olarak geliyor 7.10 sürümünden beri.

Kolay gelsin.