[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

---------

[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

From: Yılmaz Bilgili <liste_at_yilmazbilgili.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 16:42:22 +0300

Mesut Güler wrote On 14-04-2008 16:30:
> Merhaba arkadaşlar,
> Bir diğer konu da linuxdaki görsel cicili bicili şeyleri (örneğin beryl)
> ubuntuya kolay yoldan nasıl kurabilirim? bu tür şeylerin hardy için
> paket deposu felan mevcut mu?

Merhaba,

Benim birkaç ay önce kurduğum Ubuntu'da compiz hazır gelmişti. Ekran
kartı sürücüsünü yükleyip masaüstü ayarlarından gelişmiş ayarları açınca
hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Çok iyi bilmiyorum ama, ekran kartı sürücüsünü Nvidia'dan değil de
Ubuntu'nun synaptic (ya da adı herneyse) programından kursanız daha
garanti olur gibime geliyor.

Kolay gelsin.