Re: [Linux-masaustu] Video edit programı

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 19 Mar 2006 - 23:47:47 EET

Soruya soru ile cevap vereyim :)

1. Skystar ile hangi uyduyu traklıyorsunuz, ayarlariniz nelerdir?
2. Skystar kartini linuxta mı kullaniyorsunuz?

Bildigim kadariyla transcode bu tip islemleri yapabiliyor ama komut
satirindan kullanmasi biraz karisik. Transcode ile dvd dosyalarinizin
kalitesini dusurerek 4GB'a indirebilirsiniz. Belki debian depolarinda
frontend de vardir...