[Linux-masaustu] Video edit programı

From: Yılmaz Bilgili (ybilgili@yahoo.com)
Date: Sun 19 Mar 2006 - 22:47:40 EET

Merhaba arkadaşlar,

Skystar uydu kartım ile kayıt ettiğim TS uzantılı videolar var. Dosyaları DVD medyaya yazdırıp arşivliyorum, fakat bugün fark ettiğim 4 GB limiti varmış. Şimdi yapmak istediğim şey bu videoları edit edip başından, sonundan veya reklam bölümlerinden kesmek. Debian testing kullanıyorum. Özellikle Debian depolarında bulunan bir program tercih etmek isterim. Fazla karmaşık bir işlem olmazsa sevinirim. Öneriniz ne olur?

Teşekkürler.