[Linux-masaustu] debian'da hotplug sorunu

From: Ustun ERGENOGLU (ustun.ergenoglu@gmail.com)
Date: Sun 11 Jun 2006 - 11:53:39 GMT

herkese merhaba,

sisteme bağladığım usb aygıtlar var(mp3 çalar, fotoğraf makinası gibi)
bunları taktığımda izinlerin ayarlanmasını hotplug ile sağlıyordum. şu
an debian 3.1 kurulu sistemimde hotplug olmadığını farkettim, apt ile
hotplug kurmaya kalktığımda ise sistemimdeki udev
versiyonuyla(0.093-1) uyumsuz olduğunu udev 0.056'yı kurarsam
düzeleceğini söyledi ama başta alsa-utils olmak üzere başka birçok
program udev'in 0.056'dan daha yüksek bir sürümünü istediği için
hotplug'ı kuramadım.

acaba /etc/hotplug/usb içindeki scriptlerin çalışmasını başka nasıl
saÄŸlayabilirim?

şimdiden teşekkürler
üstün