Re: [Linux-masaustu] Toshiba ve bazı soru(n)lar

From: Fatih Köksal (fatihkoksal@gmail.com)
Date: Thu 08 Jun 2006 - 23:29:28 GMT

pil durumuyla ilgili ACPI modulunu yuklemenizi oneririm.
ayrıca laptopunuzun modeline gore asagıdaki linkten yardım alabilirsiniz
http://www.linux-on-laptops.com/toshiba.html

pil durumu problemini 2 gun onceye kadar bende cozememistim, ta ki ubuntunun
son surumu Dapper Drake yukleyene kadar. isterseniz live cd olarak bir
deneyin.

On 6/8/06, Ustun ERGENOGLU <ustun.ergenoglu@gmail.com> wrote:

> X konfigurasyon dosyasında arkadaki vga çıkışıyla ilgili birşeyler
> olması gerek, o olmayınca iki tarafa birden çıkış vermiyor.
>
> 08.06.2006 tarihinde veli akcakaya <v.akcakaya@gmail.com> yazmış:
> sürekli

> kullanamıyorum,

.: fkoksal :.