[Linux-masaustu] Toshiba ve bazı soru(n)lar

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Thu 08 Jun 2006 - 14:19:14 GMT

Merhabalar,
Toshiba laptop'uma Linux Debian testing yükledim ve güncellemeleri sürekli
yapıyorum, ancak bir türlü bazı sorunları aşamadım. Çözemediğim bazı
sorunlar.
 - Projeksiyon cihazını laptopum ile kullanamıyorum. Fn + F5 tuşları
çalışmıyor.
 - Pil durumunu göremiyorum
 - Ses kartımda sorun var, ses çıkıyor ancak bilgisayar tekrar
başlatıldığında ses sınıfrlanmış oluyor. Alsa-base yüklü olmasına rağmen
alsaconf çalışmıyor.

Yukarıda yazdığım sorunlar yüzünden laptop'umu hiç verimli kullanamıyorum,
hatta sunum amaçlı hiç kullanamıyorum. Eğer yukarıda sorduklarım Debian
açısından çözülemeyecek sorunlar ise hiç uğraşmayayım, en azından hangi
konuları hangi duruma getirebilirim.
Bu konuda yarımcı olursanız sevinirim. İlginize şimdiden teşekkürler,
kolay gelsin....

--
v e l i   a k ç a k a y a