[Linux-masaustu] kopete msn hesabı

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Thu 08 Jun 2006 - 06:07:28 GMT

Merhaba,

Kopete de yapılandırma ayarlarına baktım ama bulamadım: msn messenger
dan bana gönderilen animasyon v.s leri kopetede ben göremiyorum. Bir
de hotmail hesabımdaki maile gelen mailleri bildiriyor ve oku
dediğimde konqueror ile hotmail giriş sayfasını getiriyor. Parolayı
yazmama rağmen girmiyor ve yine aynı giriş sayfasını getiriyor.
Kopetenin kullandığı web browser ı öntanımlı olarak başka bir web
browser ayarlayabiliyor muyuz?
Teşekkürler.