[Linux-masaustu] Thunderbird Cevapla sorunsalı

From: Bora UCAR (list@digitalortam.net)
Date: Tue 25 Apr 2006 - 13:58:56 GMT

Thunderbird 1.0.7 kullanmaktayım ve Gelen maili "Cevapla" dediğimde benim
yazacaklarım gelen mailin alt kısmında

çıkmakta "Cevapla" işleminde benim yazacağım alanın üstte ( Gelen mailin
üstünde) çıkmasını nasıl sağlayabilirim. ?

Her seferinde yukarı kaydırıp bir iki enter sonra yazıyorum ve buda can
sıkıcı bir hal almaya başlıyor..

Saygılarımla

Bora