[Linux-masaustu] root yetki sorunu

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Tue 25 Apr 2006 - 06:56:04 GMT

FC5 üzerinde system-config... uygulamalarını kullanamaz oldum. password
soruyor yazıyorum ancak ekrana ne gelen var ne de giden.
consolda su ile root kullanıcısına geçiyorum uygulamaları consoldan
calistiriyorum ancak gariptir ki yine password soruyor ve yine acmiyor.
gtk il alakalı bi sorunmu yoksa bende mi bi anormallik var. ilk
kurduğumda calışıyordu sonra bi sistem guncellmesi caktım olan oldu.
hehangi bir hata falanda vermiyor oylece kalıyor.