[Linux-masaustu] gimp ve ucuncu kisi eklentiler...

From: Koray Löker (loker@fisek.com.tr)
Date: Tue 16 Nov 2004 - 17:28:59 EET

Selam millet,

Fotoğrafla ilgilenen bazı tanıdıklar Gimp'i merak ediyorlar ve maalesef özgür olmayan bir işletim sistemi üzerindeler... Alışkanlıkları eski bazı yazılımlarla çalışmayı beraberinde getiriyor, ellerinde Photoshop eklentileri (plug-in) var... Bunları Gimp'le kullanabiliyorlar mı? Gimp'te pluginler binary olduğu için ben olmayacağını tahmin ettim, ama bir web sitesindeki fotoğraf işleme yazılımları listesinde Gimp Photoshop eklentilerine uyumlu gösterilmiş...

Bilgisi, tecrübesi olan?

l'o'ker